26/01/2016
우송학우여러분 안녕하세요!
추운 겨울 공부하느라 힘드시죠?
학생식당에서 따뜻한 호빵드시고 가세요!!
27일 수요일 12시 부터 소진시 까지입니다!
우송대학교 제 21대 솔 가온 총학생회
Daejeon
300-718
| Monday | 09:00 - 18:00 |
| Tuesday | 09:00 - 18:00 |
| Wednesday | 09:00 - 18:00 |
| Thursday | 09:00 - 18:00 |
| Friday | 09:00 - 18:00 |
Be the first to know and let us send you an email when 우송대학교 제21대 솔 가온 총학생회 posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.