CTU Danao Crush

CTU Danao Crush Contact information, map and directions, contact form, opening hours, services, ratings, photos, videos and announcements from CTU Danao Crush, College & University, Danao City.

Pls hide my identityI've noticed you for a while now, and you really caught my attention. You're honestly my exact type....
21/08/2026

Pls hide my identity

I've noticed you for a while now, and you really caught my attention. You're honestly my exact type. I don't know what it is, but you always stand out every time I see you on campus. I don't expect anything in return, I just wanted to confess my admiration for you.

"

Admin 🍀

Hi d i ani nya Cute kaayo iyng height ug cute pd sya, BSHM mn seguro n sya. Dili man gd sya mura ug college HAHAHAAHA. C...
21/08/2026

Hi d i ani nya
Cute kaayo iyng height ug cute pd sya, BSHM mn seguro n sya. Dili man gd sya mura ug college HAHAHAAHA. Cute gd siya

-basta taw ko

Admin 🍀

Omg, real talk lang gyud ha, late reaction na gani ni pero di na gyud nako ma-deny. 😭Di gyud nako kaya i-gatekeep akong ...
21/08/2026

Omg, real talk lang gyud ha, late reaction na gani ni pero di na gyud nako ma-deny. 😭
Di gyud nako kaya i-gatekeep akong gibati! Wa ra ba jud nako gi-expect na ma-fall ko’g ahat. At first, abi nakog aesthetic boy/choy lang gyud ka mulabay sa hallway, tapos boy next door vibes kaayo kay smile-an lang gawas ang tanan. Like, bro, stop smiling man oy, nakakasilaw much?! HAHAHA!
Pero beyond the looks, unsaon man pag-escape sa imong ka-friendly oy? Naa gyud kay aura na warm kaayo, super approachable, and standard-setter kaayo’ng pagka-humble. Tapos dungagan pa gyud na mag-guitar ka??? Delikado na kaayo ka, legit. Automatic 10/10 + unli points jud basta musugod na gani ka’g strum.
Sa tinud-anay lang, grabe ka-main character status! Salamat sa pagka-cool and friendly pirmi. Continue being the cute, guitar-playing smile machine that you are. Na-hook na gyud ka’y mi nimo, physical and personality-wise—unsaon man pag-unsend ani nga feelings?! HAHAHA love u, choy! 🎸✨🔥

admin 🔑

21/08/2026

Here’s the confession po:

To the girl who was wearing a white top and pink cardigan whom I saw at the Oval—
I noticed you during the tug-of-war too. And ikaw rajud ang pink ato, which was very cute. 🩷

We even ended up riding the same jeep pauli, and I don’t think you noticed me much that time HAHAHA. But I definitely noticed you.

You’re cute, you’re pretty, and honestly… you caught my attention.

I would love to know your name, or kung kinsay nakaila niya. I think she’s from the Education Department, if I’m not mistaken. Hopefully, I can get to know you someday. Maybe this post will somehow lead me to you. 🤞🏻

— A guy from the COE Department

admin 🔑

20/08/2026

Hello, CTU Danao fam!
Please hide my identity, admin🥹💗
I'd like to ask kinsa tong pretty little baby nga naglayat2x sa oval pag Day 2 nya girescue kay natakilpo daw to ang gwapa. Kada-jump niya kay mag-slow motion akong palibot. How I wish I was one of the rescuers:( para if ako ang nag-alsa ato niya kay i-bridal carry nalang nako, di na ko mag-use sa stretcher:(( Anyway, does anyone know if she’s doing okay now?

admin 🔑

Hi admin, please hide my identity. You really caught my attention kuya didto sa kadasig gym, maayo kaayo ka mosayaw ug g...
20/08/2026

Hi admin, please hide my identity. You really caught my attention kuya didto sa kadasig gym, maayo kaayo ka mosayaw ug girl in the mirror like cutiee kaayo ka adto po. And I hope that fate leads us to get to know each other someday.

From Industrial Engineering diay kuya

admin 🔑

patukaran dayun nila og “The Man Who Can’t Be Moved”- 🔑
20/08/2026

patukaran dayun nila og “The Man Who Can’t Be Moved”
- 🔑

20/08/2026

Hi Admin please hide my identity.

Shoutout diay sa Multimedia officer sa educators league cute kaayo kag smile kuya hehe

admin 🔑

Admin, please post this and also please2 hide my identity WHAHAHA karun rajud ni ha!!I saw this guy on Day 3 of the pana...
20/08/2026

Admin, please post this and also please2 hide my identity WHAHAHA karun rajud ni ha!!

I saw this guy on Day 3 of the panagtagbo and like… he REALLY caught my attention jud i like, gwapooo jud kay sya bisag naa syas layoooooo, pero bitawwww I just really wanted to know his name HAHAHA. Grabetch ha disperada yarn sya hahahahahahah please nani adminmmm post this pleassssseeeee HAHAHAHAHAHAHAHA bahala mo oy if you see this cringe, kay cringe man jud!! hahahaha
Like, the first time I saw him, my eyes were literally LOCKED on him!! oa ha HAHAHA. I was watching him like dili jud kay sya layo kay as innnnn duol rakay mig gi tapok an sa oval ayyy HAHAHA. I was trying to act casual, like tan aw2 kunohay sa palibottt but honestly… siya jud akong gi-tan-aw whahahahahahahaha
GA EYE TO EYE CONTACT PAJUDDDD MIII AHHHHHHHHHHHH 😭😭 SO POGIII JUDDD HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA
So yeah, mao rajud to sya admin!! I just wanted to know his name rajuuudd HAHAHA.
pleaseee kuggg mentioooonnn niya kay akung e add whahahahahaha please na bitaw ni syaaaaa

-pinakaaasabaan

admin 🔑

hi admin please hide my identity po.hi ko aning cutieee nga girl ning posing dapit sa oval. crush kaayo ni nako siya 😣😣 ...
20/08/2026

hi admin please hide my identity po.

hi ko aning cutieee nga girl ning posing dapit sa oval. crush kaayo ni nako siya 😣😣
every time mo agi siyas akong tungod mo hayag jud siya mura siyag anghel. hoping makaila ko niya ug mag ka chatchat mi niya

- pogi

admin 🔑

Address

Danao City
6004

Website

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when CTU Danao Crush posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Contact The University

Send a message to CTU Danao Crush:

Shortcuts

Share