18/06/2026
Vilken sommarkväll! ☀️
Årets sommarträff bjöd på strålande väder, god mat, många skratt och härlig gemenskap på Glassery i Örebro.
Det är alltid värdefullt att få samla kollegorna och umgås utanför vardagen. Här kommer några bilder från en kväll fylld av energi, glädje och fina samtal.
Tack till alla som var med och gjorde kvällen så lyckad! 🌿
Vi önskar er alla en riktigt glad midsommar och en fantastisk sommar! ☀️🌿