06/07/2022
Då var det dags att presentera mig själv! Gustav heter jag och sedan hösten 2021 har jag arbetat extra för Lotta och Najja kommunikation. Nu, ett par månader senare och med en nytagen kandidatexamen i medier, kommunikation och PR i bagaget, ser jag fram emot en sommar där jag på heltid får ägna mig åt kommunikation.
När Lotta nu går på välförtjänt semester är det jag som håller ställningarna på slottet. I höst fortsätter jag mina studier vid Örebro Universitet. Den här gången för att läsa statsvetenskap.
Så! Nu har ni ett ansikte och vet hur jag ser ut. Här ser ni mig bredvid mitt absoluta Open Art-konstverk. Blått och fullkomligt knäppt. Älskar det!
Ha en fin sommar / Gustav Isberg