17/12/2025
Hej!
Vi heter Karolina och Emma, de är vi som är studiesocialt ansvariga!🥳I vår roll så ansvarar vi för vårt fin fina studiesociala utskott där vi sitter och planerar aktiviteter för Serums studenter, det kan exempelvis vara ovveinvigningar, sittningar, syjuntor och biokvällar m.m. Utöver utskottet så sitter vi i UNISEX och är med och planerar kåröverskridande aktiviteter för hela universitetets studenter😁 Om ni har någon fråga till oss eller otrolig idé för aktivitet som vi borde anordna, så hör av er till oss på instagram , eller mejla till: [email protected]
Här kommer lite presentationer om oss!:🤩
Vänster: Jag heter Karolina och jag är från Örebro. Jag pluggar sjuksköterskeprogrammet termin 5, om jag inte skulle plugga till Sjuksköterska så hade jag nog pluggat till läkare istället.🥰🩺
Höger: Mitt namn är Emma och är från Umeå, jag pluggar just nu termin 3 på sjuksköterskeprogrammet. Om jag inte hade pluggat till sjuksköterska hade jag nog pluggat till jurist.🤗💛