03/05/2022
Hej alla lärarstudenter!
Nu börjar terminen gå mot sitt slt och det tycker vi är värt att fira!🥳
Vi i Öls kommer därmed anordna ett sommaravslutninsfirande den 19 maj vid tybblekullarna.
Vi kommer att erbjuda roliga aktiviteter för er som vill det, så som kubb och boule.
Är ni mer sugna på att njuta av solen kan ni slå er ner i det mjuka gräset med något gott att dricka och äta😋.
Det kommer även finnas en 5kamp för er som är tävlingssugna, där det vinnande laget får ett ärat pris!🏆
Kom och fira in sommaren med oss! ☀️ Evenemanget är helt gratis!
När?: 19 maj med start från 17, drop in. 5kampen startar 18 för er som vill vara med
Vart?: tybblekullarna
Något att ta med sig?: vi kommer bjuda på fika men vill man ha med sig något gott att äta eller dricka går det bra!