07/02/2022
HEJ! ÄNTLiGEN ÄR VI TILLBAKA
Nu kan vi äntligen öppna upp vår verksamhet igen! Vi söker nya personer till lite olika poster i styrelsen. Vi söker en ny ordförande, sekreterare, utskottsansvarig, grafisk designer och sponsoransvarig. Att sitta i styrelsen kommer ge dig en bra erfarenhet för framtiden och ditt studentliv kommer bli mycket roligare! Tveka inte och sök idag till Örebros fetaste studentförening. Ansökan görs via vår mail [email protected]. Vad som ska finnas med i mailet kan ni se i bild 2.
Vi söker också personer till utskottet, denna post passar perfekt för dig som vill vara med i ett hörn i Örebros studentliv. Som medlem i utskottet hjälper du främst till under våra pongar, turneringar och sittningar. Du kommer utöver detta få lära känna massor utav nya personer. Låter detta som något för dig så skicka iväg en ansökan till [email protected]. Vad som ska finnas med i mailet kan ni se i bild 2.
Har ni ytterligare frågor är det bara att kontakta oss via Facebook eller på Instagram.