16/06/2026
Idag rundade vi av vårterminen med en liten sommarutflykt till Ed. Vi njöt av lunch i gästhamnen – så klart med god mat och fika från Brittas café 🌿
Vädret började på topp, med sol och fina vyer, men bjöd sedan på en klassisk midsommarskur. Som tur var fanns det gott om tak att samlas under – och det blev minst lika mysigt ändå 🌧️
Stort tack till alla våra studenter, samarbetspartners och kontakter för en fin vårtermin.
Vi önskar er alla en riktigt fin sommar! 🌸
//Kristina, Oskar och Sofia