09/03/2026
Det är dags igen! Efter två års uppehåll är BOR.ING tillbaka med den originella Ingenjörsaftonen!!
Under kvällen får du chansen att träffa representanter från flera spännande företag, bland annat AP&T Group, Jensen, Effektiv och RISE. Oavsett om du vill bygga ditt nätverk, hitta ett extrajobb, diskutera framtida karriärmöjligheter eller bara träffa andra ingenjörsstudenter är detta ett perfekt tillfälle.
Kvällen inleds med korta presentationer där företagen berättar om sin verksamhet, sina projekt och vilka möjligheter som finns för studenter. Därefter fortsätter kvällen med ett avslappnat mingel där du kan prata direkt med företagsrepresentanter och ställa frågor.
Självklart bjuder vi även på fika! Under minglet serveras läsk, kaffe, mackor och lite sötsaker.
Vi ser fram emot en inspirerande kväll fylld av möten, idéer och nya möjligheter.
Video från förra uplägget finns i vår Linkedin
Eventet sponsras av AP&T Group, Jensen, RISE och Effektiv.