30/05/2026
Sist men inte minst är PR-Ministern. Den som ligger bakom alla vitsiga captions ni sett hittills👻 Jag tar mitt jobb väldigt seriöst💪
Namn: Sarah
Ovvenamn: betah
Varför DVRK?
Försöker kommittée-maxa
Vad är din hemort och varför?
Uppsala, mina släktingar flyttade dit på 1600-talet för att de blev för fattiga för att bo i Dalarna.
Varför fick du ditt namn?
Jag är en beta (Alpha i DVRK 25 är också från Uppsala och flyttade hit före mig)
Bästa stället i Göteborg?
Humanistens bibliotek
Favoritminne på programmet?
När Lost&&Found hjälpte mig klara DiskMatte tentan efter att jag skippade alla föreläsningar och började plugga veckan innan (i dont condone this🫡)
Vad säger resten av DVRK om dig?
Dom vågar inte säga nåt om mig
Bästa tentasnacks?
Ostmacka och en Mer