14/01/2025
Rudebeckare!
Nytt år och nya medlemskap! Med årsskiftet återställs ditt medlemskap och därför behöver du nu återvärva dig själv för att kunna ta del av elevkårens fika, evenemang, årsmöte, rabatter osv.
Utöver att ni med hjälp av medlemskap kan ta del av elevkårens tillgångar så har vi i styrelsen även skapat en återvärvningstävling. Den går ut på att hela dina klass ska bli medlemmar och den klass där alla blir medlemmar snabbast vinner 2000 (!!!) kronor till klasskassan. När alla i klassen har återvärvats/blivit medlemmar (och såklart swishat) skickar en person i klassen det till Agnes Roxhage. Det är viktigt att Agnes får en screenshot på varje swish.
Men hur återvärvar jag mig då?
Jo, om du var medlem förra året (2024):
- Kommer du få ett SMS och e-post där du det finns en länk till att återvärva sig! (Den kommer till de uppgifterna du angav när du blev medlem)
- Godkänn att bli medlem i år igen :)
- Swisha 20 kr till 123 395 50 69 och MÄRK DIN BETALNING MED: Namn, Klass och “medlemskap”
Om det nu var så att du inte var medlem under 2024 så gör du på detta viset:
- Ladda ner appen ”Min Elevkår”
- Klicka skapa konto och fyll i dina uppgifter och värvnings koden F100323-5
- Swisha 20 kr till 123 395 50 69 och MÄRK DIN BETALNING MED: Namn, Klass och “medlemskap”
- Styrelsen granskar alla som kommer in så viktigt att man både swishar och loggar in i appen.
Om ni inte swishar får ni ej vara medlemmar och se till så er betalning går till Sigrid Rudebecks Elevkår.
Må bästa klass vinna!🔥
//Styrelsen