26/05/2024
Nu är det dags personalvetare för vår-terminens sista aktivitet!!
Vi avslutar självklart detta studieåret med våran årliga KLASSKAMP🏆 Den 2 Juni vid 15:00 träffas vi i Slottskogen på ängen framför dammen vid Villa Belparc (se kartan).
Här har vi en 5-kamp där 1:or, 2:or och 3:or ställs emot varandra för att utse den bästa klassen🥇
Vill du inte vara med och tävla i 5-kampen kom ändå med en brassestol eller filt och bara ha det trevligt tillsammans!
Runt 18:00 går vi emot cafe Haga där FestU har styrt ihop en avslutningsfest🥳 Det kommer bjudas på pizza, musik och otrolig stämning. Men ta med egen dricka så att vi kan fira in sommarlovet storslaget tillsammans!
Köp din biljett redan nu i Orbi! Anmälan stänger den 1 juni 23:00!
https://link.orbiapp.io/Wf2k
ps... vi har anpassat 5-kampen så att ingen kommer bli svettig eller få gräsfläckar. Så finns absolut ingen anledning att inte vara med!