06/06/2023
Stort grattis till klass 19-23, som i lördags tog sin examen från Skandinaviska Osteopathögskolan! Det har varit fantastiskt att få följa er resa från den första introduktionen i anatomi till komplexa resonemang och multimodala vårdstrategier under vårens sista kurser. Ni kommer att bli ett välkommet tillskott till Sveriges osteopatkår och ert arbete kommer att bidra till livskvalitet och hälsa för många personer framöver. Vilket fantastiskt yrke ni går in i och vi önskar er all lycka till. Tack för dessa år!