17/02/2022
Tjolahoppsan Sektionen!
Nästa vecka är det sektionensvecka och då är det dags för inval av massvis av sektionsfunktionärer, men för att kunna välja in någon så måste det finnas sökande. Hur vet en ifall en vill söka, kanske ni undrar. Jo, på söndag är det funktionärsaspning och då har ni möjlighet att träffa funktionärerna och skaffa er en bild av vad de gör. Aspningen är på söndag, 20/2, kl 13-16. Det kommer att finnas fika.
Om ni har några frågor kan ni kommentera eller maila David Bååw via [email protected].