22/04/2022
Halli hallå!
Nu är det äntligen släppt, vi talar givetvis om vårt CM-tema. Så på söndag smäller det, vår Avatar The Last Airbender- Gasque!!
Imorgon kl 11.00 släpps biljetterna på Cortègens byggplats samt på vörtpannan (vid store i kårhuset). Tänk på att det kan bli en del köbildning, så va ute i god tid om du vill få en biljett!
Bra att tänka på är även att man endast får köpa en biljett per person, man får alltså INTE köpa åt en kompis utan denne måste i så fall också köa.
Vi ses imorgon kl 11.00, detta vill ni verkligen inte missa.
Backgula kramar,
E6/ZEXET💛