01/09/2020
Vi hoppas att alla har haft en trevlig sommar och är taggade inför denna termin! Under sommaren har Spexet haft årsmöte (som i år var online) och eftersom alla våra evenemang under våren fick ställas in ska det snart bli avslutningsfest!
Vi vill önska lycka till till alla våra spexare som nu är klar med sina studier och går vidare till nya äventyr i livet! 💖
Styrelseposterna inför spexår 2020/21 ligger just nu alla vakanta. För att föreningen ska kunna drivas vidare behövs en ny styrelse!
Är du, eller någon du känner, intresserad av att vara med och påverka spexet så hör av er!
Alla poster till spexet kommer röstas in under höstmötet men skriv gärna till oss innan! ❤️️
Styrelse posterna:
Spexmästare (Ordförande) - Som Spexmästare har du övergripande ansvar för organisationen och allt vad det innebär.
Vice Spexmästare (Vice ordförande) - Bakom varje Spexmästare står en stark Vice Spexmästare och tar sig an det som resten av styrelsen inte klarar av.
Skattmästare (Kassör) - Som Skattmästare håller du koll på Spexets ekonomi och bokföring.
Producent - Som Producent har du övergripande ansvar för Spexets årliga produktion, du har dessutom ansvar för alla sektionsledare inom organisationen.
IoT - Som vår IoT sköter du om hemsidan, facebooksidan, instagramkontot, och spexets infomejl.