20/05/2012
Älskade treor på ED - imorgon är det åter igen dags för biljettförsäljning till den officiella studentfesten på Harrys/Sliver den 15:e juni!
Vi kommer att stå utanför matsalen från 09.45 - 11.00! Glöm inte att ni ska ha JÄMNA PENGAR (160 kronor) och ID med er. Köpen är personliga så man kan inte köpa åt någon annan. Detta är det näst sista tillfället vi kommer att stå och sälja.
Nu taggar vi igång studenten :D :D :D