18/03/2025
Kvällen ni alla har väntat på - Sist ut är det Klubbmästeriets Klubba! Kårens Kanske Klipskaste men också Kaotiska Kapten – Kaxig, Kreativ, Konsekvent och Karismatisk - hon Kämpar Konstant för KM:s Kulminering och Kamratskap…
Hej, jag heter KK, mina pronomen är hon/henne och det är jag som Klubbmästare i år.
Det är jag som är ytterst ansvarig för verksamheten och representerar även KM i kårstyrelsen. Jag ser till att allt rullar på helt enkelt, med hjälp av mitt KMS som axlar sina roller.
❤️🔥 Vad pluggar du och vilket år?
• Jag plugger Datavetenskap år 1 för andra gången, tagga aldrig ta examen.
❤️🔥 Varför heter du KK?
• Jag blev döpt på årsmötet 2023, tack Vogue för ”Kanske Kimchi” som sen blev till KK per Fjårtiz förslag. Numera står det för allt möjligt, det är ingen som vet riktigt. Det beror på vilken dag/nivå av fylla. Men det står aldrig för knullkompis!!!!
❤️🔥 Vad ser du mest fram emot under det kommande året i KMS?
• Att bossa runt och trakassera mitt KMS. Kanske vara snäll ibland, och är riktigt taggad på Trasperioden i höst!
❤️🔥 Favoritbeställning i Foo Bar?
• Om jag vill bli full, PomPom och sen capsa med det. Om jag är tvärchill blir det Zubr och Tost.
❤️🔥 Vad är din guilty pleasure/karaoke-låt?
• Everywhere I Go av Hollywood Undead. Kom på karaokepub så får ni se.
❤️🔥 Vad är ditt livsmotto?
• Knas bror men tänk inte på det. Vi existerar literally på en liten sten i rymden.
❤️🔥 Om Razor den allsmäktige garanterade dig en önskan, men att du inte får använda den på något gott, vad hade du önskat dig?
• Jag vill att det blir nuclear war, då dör man inte ensam.
❤️🔥 Klockan är 03.47, du är i Vemdalen i en Swingerstuga, har inget annat än Peach Tree i kroppen och du kommer antagligen att somna i duschen, vilken frukt hade du varit då?
• En rutten melon🍈