18/05/2026
Imorgon (19/5) kör vi ett nytt koncept, löpning tillsammans med Valla Run Club för att tagga igång inför Våreventet på onsdag (20/5) 🤩🏃♀️💕💗
Kl 18:30 ses vi i gamla Linköping, där vi tillsammans med och kommer att köra en löprunda på 5km för att sedan bli bjudna av Exsitec på lite dryckyoghurt och mingel🥰
För mer info se FB-evenemanget av Valla Run Club https://facebook.com/events/s/tagga-vareventet-lopning-tills/25836511946024798/
Vi ses där!💕🏃♀️➡️