09/06/2026
”Oavsett vem du är – och vart du tar vägen – har du lämnat ett spår efter dig hos oss. Till dig som avslutar dina studier idag vill jag säga att du alltid är välkommen att titta in igen. Kanske för en kopp kaffe, eller för att träffa dem som är kvar. Och till dig som ska fortsätta här i höst vill jag säga: Vi ses snart igen! Slutligen önskar jag er alla en riktigt skön, vilsam och rolig sommar.”
Så rundar rektor Lottie av sitt tal på skolavslutningen, och vi kan bara stämma in. Tack till alla deltagare och personal på skolan för denna vårtermin. Glad sommar på er alla! 🌻