21/04/2026
Hej alla fredsare!!
Våren springer på Lunds gator och sommaren närmar sig med storm. Och novischeriet planerar för fullt inför höstens höjdpunkt - novischperioden!!!😍
Men Lunds bästa novischperiod behöver även Lunds bästa människor- Vi behöver ER!!
Vi letar efter ett glatt gäng engagerade och taggade faddrar som vill vara med och fylla dessa dagar med skratt, gemenskap, fredlig stämning och minnen och vänner för livet🕊️❤️
Att vara fadder innebär inte bara att du får vara med på en av årets roligaste tillställningar, utan också att du får chansen att träffa nya människor och hälsa den nya generationen fredsare välkomna till vår stad🏘️ Under 4 maxade dagar mellan 26 och 29 augusti väntar aktiviteter i klassisk novischmanér🥳🥂
Du ansöker om att vara fadder genom att svara på följande formulär: https://docs.google.com/forms/d/1uRO2sA8X67FAJUeGPo-UcTxKeH4Hiq7SD0owvIBZUWc/viewform?edit_requested=true
‼️Ansökan stänger den 6 maj och du får svar så fort alla ansökningar behandlats!!
Vid frågor, maila [email protected]
Vi ses i höst!
Hälsningar från novischeriet –
Thea, Enoé, Ebba, Alice, Agnes & Paul