03/06/2026
För ett par veckor sedan tackade personalen av två viktiga personer som varit med från början och varit med och grundat Hyllie Park folkhögskola – Elisabeth Mörnerud och Roland Spjut, som nu går i pension 🎉
Eftermiddagen fylldes av minnen, musik, tal, tårta och mingel. Det fälldes en del tårar, men det fanns också mycket glädje och tacksamhet.
Tack för allt ni har gjort för vår folkhögskola och för allt ni har varit för oss genom åren. Njut av pensionärslivet och kom gärna och hälsa på oss ofta!
Ni kommer alltid att vara en viktig del av Hyllie Park folkhögskolas historia. 🌸