Service Manager

Service Manager Sveriges troligen bästa ledarskapsutbildning. En tvåårig yrkeshögskoleutbildning i ledarskap oc En utbildning som med stor sannolikhet leder till sysselsättning.

En yrkeshögskoleutbildning för dig som vill jobba som ledare i turismnäringen och som bara nöjer dig med det bästa. Utbildningen är på två år och är studiemedels berättigad.

Vad gör jag då på Smeg?Mina arbetsuppgifter har varit väldigt varierande. Jag har bland annat fått skapa marknadsförings...
03/10/2025

Vad gör jag då på Smeg?

Mina arbetsuppgifter har varit väldigt varierande. Jag har bland annat fått skapa marknadsföringsmaterial, skriva texter till hemsidan, ta fram inlägg till LinkedIn och göra en konkurrensanalys. Jag har också varit med på flera spännande möten, bland annat med Holy Greens som Smeg haft ett samarbete med!

Mycket av det jag lärt mig teoretiskt under utbildningen får jag använda mig av i praktiken vilket är superkul! Dagarna har varit varierande och dessa veckor har verkligen varit utvecklande!

Tack för den här veckan 🫶🏻

Hej! Sist ut den här LIA-perioden är jag, Felicia, och jag gör min LIA på  Smeg grundades i Italien 1948 🇮🇹 och det nord...
01/10/2025

Hej! Sist ut den här LIA-perioden är jag, Felicia, och jag gör min LIA på

Smeg grundades i Italien 1948 🇮🇹 och det nordiska huvudkontoret finns här i Malmö. På kontoret är det en härlig sammanhållning och under mina veckor har jag hunnit vara med på två AWs, gemensam frukost med hela kontoret och en team-dag där vi pratade strategier.

Jag gör min LIA i marknadsteamet som tillsammans täcker områdena trade marketing, PR & kommunikation, SoMe och e-commerce.

Häng med mig under veckan 🌟

/Felicia, avd 21

Hej allihopa!Lilmarie från avdelning 21 här. 👋Nu har det blivit min tur att dela med mig om min LIA som jag tillbringar ...
24/09/2025

Hej allihopa!
Lilmarie från avdelning 21 här. 👋

Nu har det blivit min tur att dela med mig om min LIA som jag tillbringar på marknadsavdelningen Apirosport.

Apirosport är ett företag som säljer gym- och träningsutrustning från världsledande leverantörer med inriktning på B2B. Allt ifrån gymkedjor, hotell, spa och boutiqe-fitnessanläggningar.

Mina arbetsuppgifter är väldigt varierande inom områdena kommunikation och marknadsföring samt event. En stor del är att planera och skapa innehåll till digitala kanaler.

Jag och min handledare Hanna, som ni ser på bilden, har dragit igång ett arbete där vi inkluderar all personal för att utforma nya kärnvärden för organisationen. Idag har vi hållit i uppstartsmöten med de olika avdelningarna kring just detta.
- Nu kör vi! 🤩

Hallå allihopa!Hava, Rebecca och Jenett här från avdelning 21. Den här veckan är det vi som tar över Instagram! 👋Vi gör ...
16/09/2025

Hallå allihopa!
Hava, Rebecca och Jenett här från avdelning 21. Den här veckan är det vi som tar över Instagram! 👋

Vi gör just nu vår LIA på och kommer att dela med oss av hur våra dagar ser ut här – samt ge er en inblick i vad vi har fått göra de senaste veckorna.

Följ med oss och se vad vi gjort för spännande det senaste veckorna! 🤩

Idag hade vi finbesök på utbildningen. De första två; Tim Tidman från Go Hotels och Therese Widtfält från Strawberry, fr...
10/09/2025

Idag hade vi finbesök på utbildningen. De första två; Tim Tidman från Go Hotels och Therese Widtfält från Strawberry, från vår ledningsgrupp. Utöver dessa Lidija, specialpedagog, med en workshop kring studiestrategier. Stort tack alla tre 🙏🏼.

Hej 🤩👋🏽! Under två dagar anordnar Altitude Meetings Ystad Summit och idag var jag på plats, WOW! Så intressant program, ...
04/09/2025

Hej 🤩👋🏽!
Under två dagar anordnar Altitude Meetings Ystad Summit och idag var jag på plats, WOW! Så intressant program, gäster och så mycket besökare!
Det ligger verkligen mycket arbete bakom ett sådant arrangemang, en grym projektledare med ett otroligt stjärnteam ⭐️!

Jag fick även träffa min fantastiska klasskamrat, Sanna som gör sin LIA på Region Skåne! 🤩

Nu tackar jag för mig och min vecka! 🥰👋🏽

Hej igen 👋🏽🤩! Idag har jag fokuserat på Collab Breakfast! Altitude Meetings har byggt upp en Collab Arena som innebär at...
03/09/2025

Hej igen 👋🏽🤩!
Idag har jag fokuserat på Collab Breakfast!

Altitude Meetings har byggt upp en Collab Arena som innebär att man vill hitta lösningar på de utmaningar som världen står inför bland annat vill man fokusera på klimatfrågor, social hållbarhet och demokratifrågor.

Idag var de enbart en frukost där medlemmarna inom collab arena kan mötas men ibland bjuder man även in speciella gäster till en panel under frukosten!

Super lärorikt och en stor möjlighet att bygga ut sitt nätverk! ⭐️

Imorgon ska jag till Ystad Summit som anordnats av Altitude Meetings! Tack och hej vi hörs imorgon 👋🏽🤩!

Kursstart idag med Thomas Önnevik i Projektledning på Service Manager utbildningen. Ett nytt härligt gäng på plats 🤗 Nu ...
03/09/2025

Kursstart idag med Thomas Önnevik i Projektledning på Service Manager utbildningen. Ett nytt härligt gäng på plats 🤗 Nu kör vi!!!

Hej 👋🏽🤩! Idag har det regnat hela dagen men inne hos oss på Altitude Meetings har det varit varmt och mysigt! Idag har j...
02/09/2025

Hej 👋🏽🤩!
Idag har det regnat hela dagen men inne hos oss på Altitude Meetings har det varit varmt och mysigt!

Idag har jag fokuserat på konferensen och det innebär att man skapar en välkomnade atmosfär för våra kunder som att duka fram kaffe, te och go saker och skapar en mysig känsla.

De är både roliga och givande arbetsuppgifter att ta hand om kunden och att finnas där till hands hela vägen. ⭐️

Imorgon har jag hand om Collab-breakfast så mer om de imorgon, tack och hej 👋🏽🤩!

Hej! 👋🏽Jag heter Linnéa och går i avd 21 och nu är de min tur! Jag tänkte att ni skulle få hänga med mig under hela veck...
01/09/2025

Hej! 👋🏽
Jag heter Linnéa och går i avd 21 och nu är de min tur! Jag tänkte att ni skulle få hänga med mig under hela veckan!

Jag gör min LIA på Altitude Meetings - Level two i Lund som ligger ute på Brunnshög!

Idag har mina arbetsuppgifter varit att sitta i husets reception och här möter jag samtliga hyresgäster, kunder och lotsar dem vidare i huset.

Imorgon ska jag ha hand om konferensen och ska ta emot 60 personer. Vi ses igen imorgon! ⭐️👋🏽

Hallå hallå!Emma från avdelning 21 här 👋 Som ni såg förra veckan är vi nu ute på vår första praktikperiod – och jag tänk...
29/08/2025

Hallå hallå!
Emma från avdelning 21 här 👋 Som ni såg förra veckan är vi nu ute på vår första praktikperiod – och jag tänkte bjuda på en liten recap från mina två första veckor!

Jag gör min LIA på Evenemangsenheten Malmö stad 💚

Förutom stjärnorna på bild finns det fyra andra grymma projektledare i gänget, som alla har välkomnat mig med öppna armar 🙏🏻

Min handledare Mattias är projektledare för Handbolls-EM som spelas i Malmö Arena i januari 2026 🤾🏽‍♂️

Planeringen är i full gång, med allt från fanzone och Lilla-EM till volontärarbetet kring mästerskapet.

Och på tal om det: ansökan för volontärer är nu öppen!

Tycker du att detta låter lika kul som jag gör? Då kan du också kolla in studentprogrammet – perfekt för dig som pluggar eftergymnasialt inom evenemang och vill lära dig mer om hur det är att arrangera stora idrottsevenemang.

På min LIA så är mitt främsta fokus innehållsproduktion i platsmarknadsföringssyfte - långa ord här ja! Tanken är alltså...
21/08/2025

På min LIA så är mitt främsta fokus innehållsproduktion i platsmarknadsföringssyfte - långa ord här ja! Tanken är alltså med det innehållet man planerar och skapar är att det ska locka besökare till platsen, i detta fallet Malmö🤩

Superspännande att få testa vingarna och se hur man jobbar med platsmarknadsföring i praktiken!

Adress

Fredriksbergsgatan 16
Malmö
21211

Aviseringar

Var den första att veta och låt oss skicka ett mail när Service Manager postar nyheter och kampanjer. Din e-postadress kommer inte att användas för något annat ändamål, och du kan när som helst avbryta prenumerationen.

Dela