01/11/2020
Nu börjar dagen och helgen lida mot sitt slut, och även mitt lilla uppdrag här på Facebook! Det har varit kul att få vara med på detta viset, då det inte var mitt uppdrag under tiden jag satt med i NLNU! :D
Jag hoppas att era frågor har blivit besvarade, och att ni har, eller kommer ta det kloka beslutet att söka till vårat utskott?! :D
I alla fall, en sista fråga kommer här:
Varför bör du söka till NLNU?
Om du gillar att anordna och planera olika typer av events, ha många bollar i luften, vill vara studiesocialt engagerad - men kanske inte under en så lång tid. Skapa nya bekantskaper, känna att man är del av något betydelsefullt - inte bara för en själv, utan för andra också. Så är NLNU något för dig!
Jag ångrar inte en dag att jag sökte NLNU, snarare tvärt om! Det enda jag ångrar, är att jag inte sökte och var med tidigare! Hade jag inte gått mitt sista år, hade jag definitivt sökt till NLNU 2021!
Hade jag kul, vet jag att du också kommer att ha det! Så sök vetja! Vad har du att förlora?
Over an out! //Malin, logistikansvarig, NLNU 2020
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdIZdC2WSjJvYqAHEafzRTqsRWvsK9Y8IGdEJH9Z7qWN3R-AA/viewform?vc=0&c=0&w=1&flr=0&fbclid=IwAR0yicCEB37-SAu4EW-doTug8QdrWISURXqXY-Q-V47TmIpxW3W6xCWvlX4