22/06/2026
Hej allesammans, ni ska få följa med mig nu när jag tar över sommar med Safir!!😄
Jag heter Elora och sitter som evenemangsansvarig i Safir 2026 med min härliga kollega Olle. I höst kommer jag börja mitt andra år på ekonomprogrammet.💙✨
Ni kommer att få se lite smått och gott från min vardag denna vecka.🤩💙