02/04/2025
Det är lite vemodigt att skriva dessa rader, men allt har sin tid, och nu är det dags mig att vända blad och gå vidare i yrkeslivet. Ni studenter och doktorander har fyllt den här fantastiska resan med oförglömliga ögonblick, skratt, lärdomar och ovärderliga möten. Jag är djupt tacksam för alla som har funnits med längs med vägen och delat dessa stunder med mig. Ni har bidragit mer än ni anar, och jag bär med mig varje minne med värme.
Jag känner mig trygg med att lämna er i Therese vana händer och snart har hon en ny kollega efter mig som kommer hjälpa henne med att stötta er alla.
Tack för allt – jag hoppas att våra vägar korsas framöver och att vi ses på nya äventyr ✨
Ta hand om er! Kram Nazira