16/12/2024
För ungefär en vecka sen gick Nobel av stapeln. Ordförande Sofia var på plats som marskalk i Stadshuset. Ledamot Mickis var på plats hos Karolinska Institutet där hon under året varit med i projektgruppen till Nobelbankettens efterfest: Students Nobel Nightcap. Vidare är ett klipp från SVT som besökte SNNC under förberedd inför festen. Vice ordförande Liam var gäst på efterfesten och samtliga är väldigt nöjda över dagen.