12/05/2026
Trevlig eftermiddag!
Det har blivit dags för terminens sista möte i PÄR! Vi ses nästa vecka, tisdag 19/5 kl. 16.15, i Grupprum 1, Hus 2, Plan 2!
Vi bjuder på fika, och det går, som alltid, alldeles utmärkt att närvara oanmäld! Mötet brukar ta lite över en timme, man är välkommen även om man blir lite sen!
Kan du inte närvara, men vill att vi ska ta upp något (gällande kurser, lärare, prov, lokaler, hjälpmedel, ansökan om ersättning, eller något annat som gäller dina studier, din studietid eller studiemiljö) är du välkommen att ta kontakt med din klassrepresentant, eller kontakta oss på [email protected] !
Välkommen och hoppas vi ses!
----------------------------
Good afternoon!
Next week will be our last PÄR-meeting for this time! This meeting will be held next week on May 19th at 16:15 in Grupprum 1, House 2, Floor 2 at Albano. We will have "fika"! The meeting takes a little over an hour usually, and you are welcome to join late! If you are unable to attend and want to bring something to our attention, speak with your class representative or contact us at [email protected].
Hope to see you there!