07/02/2016
Lite drygt halva Fadderiet har nu gått och lördagens Finsittning närmar sig! Under denna kväll kommer vi utöver att prisa bästa lag med bland annat donationspriset till välgörenhet på 10 000 kr även prisa några fler.
Ni är alla helt fantastiska men under varje Fadderi finns det några som utmärker sig lite extra med engagemang och glädje och detta skall nu uppmärksammas! Vi vill nu veta vilka just DU tycker förtjänar ett omnämnande och ett litet pris. Skicka in en kort motivering för dessa kategorier till [email protected] senast onsdag 10/2 kl 23.59!
Har någon gjort något hedersvärt för någon annan under dessa veckor vill vi även få reda på detta! :)
När ni röstar på bästa utklädnad får ni gärna skriva både namn (om ni vet) och vad personen hade för utklädnad!
Ses imorgon på Amazing Race! :D