06/06/2026
I måndags hade vi medaljscermoni och avslutning med alla som har engagerat sig i Socionomus under våren🏅 Stort tack till alla som har studiebevakat eller planerat evenemang som partidebatt och vårbal💚
Vi önskar alla socionomstudenter en riktigt fin sommar, så ses vi igen till hösten☀️
/Styrelsen