27/05/2026
***English below***
Utnarmkommittén vill bara önska er alla stort lycka till under Tenta-P 💙💙
Vi hoppas att det går riktigt bra för er och att ni också kommer ihåg att ta hand om er mellan plugget 💙📘
Ni fixar detta! 🩵 Heja er! 💙
Utnarm är ett arrangemang av Uppsala Teknolog- och Naturvetarkår.
———————————
The Utnarm committee just wants to wish you all the best of luck during Tenta-P 💙💙
We hope that everything goes really well for you and that you also remember to take care of yourself between studying 💙📘
You’ll get through this! 🩵 Cheers! 💙
Utnarm is an event by Uppsala Union of Engineering and Science Students.