08/06/2026
[English below]
Glad sommar!🌻☀️
Vi vill tacka alla er, funktionärer, kårmedlemmar och alumner, för en fantastisk termin! Det är alltid lika roligt att se ert engagemang i kåren. Tillsammans gör vi kåren till en fantastisk plats.🌺
Under sommaren kommer vi att ta semester i olika omgångar, vilket innebär att kåren tyvärr inte kommer att vara öppen som vanligt. Om du saknar access eller behöver få tag i någon av oss är det bara att du hör av dig. Vi nås enklast via mejl eller telefon, kontaktuppgifter finns på hemsidan.
Vi är tillbaka på plats som vanligt igen den 17 augusti och drar igång verksamheten den 31 augusti.
Tills dess, njut av sommaren och ledigheten så ses vi i höst!☀️⛱️
Kram styrelsen 2026
———————————-
Happy Summer! 🌻☀️
We would like to thank all of you, for an amazing semester! It is always a pleasure to see your engagement and commitment to the student union. Together, you make our union a fantastic place. 🌺
During the summer, we will be taking vacations at different times, which means that the student union office unfortunately will not be open as usual. If you need access or need to get in touch with any of us, please do not hesitate to reach out. The easiest way to contact us is by email or phone. You can find our contact details on the website.
We will be back in Office as usual on August 17 and will resume our activities on August 31.
Until then, enjoy the summer and your well-deserved break. We look forward to seeing you again in the autumn! ☀️⛱️
Best wishes!